Ack ännu en vecka

Ack ännu en vecka har gått och mycket har vi hunnit (och inte hunnit). På något sätt skönt att se att det man hinner det hinner man, det man inte hinner det.. hann man inte. Och jorden fortsätter snurra. 😉 Men nu så här på fredagen kan man se tillbaka på veckan som varit och se fram emot helgen.

Veckan har varit bra. Nya grammatiska (och några gamla) moment har gåtts igenom, det har varit speeddating och provåterlämning, det har varit promenad med klf-kollegan för att ta tillvara veckans ”walk ´n talk-konferens” och en massa annat roligt, bland annat en föreläsning från NonSmokingGeneration. Sista svängen med vårt härliga elevvalsgäng har det varit också. Galet stressigt men åh vad de jobbat. Det ska bli såå roligt att se allt sammanställt. Jag och kollegan som samarbetar sätter oss i veckan som kommer och ser till att tidningen i sin helhet blir bra. Tidning? Ja vi har jobbat med skoltidningen, vilket varit jätteroligt. Första numret snart i press. 😉 Nästa gång är release-partaj.

På hemmafronten har det varit utlämning av kak-kataloger och utvecklingssamtal och det vanliga köret med träningar hit och dit. SJälv har jag läst klart både bokjunteboken och en annan bok vi pratade om. Min kära väninna har visst också läst bägge när vi ses sen. Vad vi läst? Nyfiken? ”Summan av ett år” Vilket är bokjunteboken och ”kvinnan på tåget” vilket är boken vi valde mellan men valde bort. Lite bra kan jag tycka. Tycker såå mycket mer om den förstnämnda.  😉

I kväll blir det kebab i bröd och lite filmmys med gänget. Ce och jag har varit och myst i stallet wp-1477067959121.jpg och jag har till och med hunnit måla lite för avkopplingens skull.wp-1477067929853.jpg Najs säger jag. Najs!

God helg på er!

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

