Lågfrekvens på inlägg

Det är lågt i inläggsfrekvens just nu men så får det vara när livet snurrar på. Är det inte måndag så är det lördag liksom. Hahaah. Veckorna fylls av jobb och träningar och snart är det dags att ta fram adventsljusstakarna igen. Galet så fort det går. Jag och min samåkningskollega insåg att det snart är betygsdags också. Hm.

Lördagsmorgonar brukar vara slappetid och så också idag. Jag sitter här med min kaffekopp och myser. De där svenska hollywoodfruarna pratar i bakgrunden och jag har läst ikapp mig på lite artiklar och annat. Snart dags för att ta tag i dagen, men inte än.

Igår var ledig fredag för både mig och A så vi passade på att ta en lunch tillsammans ute bara han och jag. Gott och mysigt. Jag valde tagliatelle med skaldjurssås och GRYMT gott kan jag bara säga. Grymt gott.  God mat och gott sällskap. Man kan ha det sämre I tell you.

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

