Morgonstund har guld i mun?

Nja.. Det är otroligt tidigt att smyga upp vid strax före halv sex. Inte för att jag inte är medveten om att många av er andra gör det dagligen, men jag själv.. Jag behöver min sömn och min skönhetssömn så de där timmarna på kudden är ovärderliga. Konstigt att man kan vara så trött i ögonen när man ändå fått sova gott.  😉

Igår var det tisdag. Långdag på jobbet och sen lite roddning av bandy. Mysigt att få stå vid isen och titta lite. JOhanna Råviks foto.

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

