Ryggvärk

För ett år sedan hade jag riktigt riktigt ont. Ambulansen hade tagit mig till sjukhuset, livet var lite på ända. Jag tror aldrig jag haft så ont som då. Eller i år för någon dag sen vill säga. Ett år sen idag så låg jag inne med smärtlindring vilket gjorde livet lite mer uthärdligt.

Tänk.. Ett år senare, två ryggoperationer senare har jag haft bra dagar och mindre bra dagar. Just idag har jag haft ont i foten och det är minsann inte skönt. OFta är det bara lilltån som känns och bränner, men idag har det varit foten som känts. Mystiskt. Dock är det SÅÅ mycket bättre än för ett år sen så man får se det i det perspektivet.

Ett gäng lektioner, ett föräldramöte och lite bilkörning senare så sitter jag här. Kvällsfixmys. Kram på er!

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

