Badtur och andra chansen

Idag har jag och B&V varit i laStada för lite badhäng. Rutschkaneåkning, vågmaskin och trampoliner gör livet glatt och vi hade några mysiga timmar där inne medan de stora spelat schackbarometern. På väg hem stannade vi för mat på Max och träffade på ett gäng med gamla elever till mig. Gott att se dem lite. De är strax halvvuxna. Det händer mycket mellan hösten år8 och våren år9.

I kväll är det dags för Andra Chansen vad gäller årets Mello. Jag hoppas på vinst för FOandO i första duellen, Boris Rene i tredje och Anton Hagman i  den fjärde. Nu kanske ni undrar varför jag inte kommenterar duell 2 och det är helt enkelt för att är jätteambivalent.  Jag skulle tro att Axel tar hem det mot Lisa, vilket kanske egentligen är rätt. Jag gillar Lisa Ajax men tycker det är rätt synd att man måste skriva en text med ordet F**k i. Iofs har väl svordomar funnits i andra bidrag också, men det är lite.. synd kan jag tycka. Kalla mig konservativ och tråkig kanske..

Jaja. Vi får väl se. KOmmer väl att hänga framför Mello både i kväll och nästa helg. Själv kan jag tycka att det är liite synd att man inte bara kör en stor final i stället för att ha en massa deltävlingar och andra chansen. Men men.

🙂

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

