Sköna maj välkommen!

Det är första maj idag och det är galet vad dagarna springer iväg fortare än man vill  det. Kan man inte stanna klockan lite? Inte för att jag hinner det jag borde, men njuter av dagarna gör jag. Kursuppgift2 ramlade in i tid, ljuva intressanta diskussioner med min studiegrupp gavs i onsdags och så rodderiet med allt annat. Insåg när jag skrev in tvätt, skjuts och träningar att det lär bli att göra den här vårsommaren också. 😉

I fredags var det tjejhäng med glada skratt och god mat. Man kan ha det sämre. Finglas fick vi minsann också till rosét. Pratade lite med tjejen på systemet i veckan när jag var där. Det har gått lite trend i att dricka rosé, och så är det nog, men ack så gott ändå. 

Helgen har gått i trädgårdsfixets namn. Gräs har blivit klippt, rabatter har rensats och båten hämtats. Vädret har verkligen bjudit in till uteliv vilket är såå välbehövligt och välkommet! God Första Maj på er!

Categories: tankar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

